Ed hier,
Ik ben momenteel bezig met het afstellen van de Yamaha en dat de komende weken. Ik stel zelf de ophanging af op alle offroad voertuigen. Ik RIJ en tune duinwagens tot dez-wagens, van uw 100 pk SxS tot belachelijke, tot 1500+ pk grote duin- en/of woestijn long travel auto's. Dus ik ben er vrij zeker van dat ik een idee heb van ophangingsinstellingen. Vraag maar rond.
Ik ben nieuw op dit Yamaha-forum en ik zal gratis tips en info aanbieden om eigenaren met hun auto's te helpen. Ik zou graag willen zien wat voor feedback ik krijg van Yamaha-eigenaren en ik zou me binnenkort als verkoper moeten aanmelden.
Ik ben coureur, tuner en schokdemper-tuner! Dus ik weet wat er in de schokdempers zit en hoe ze rijden. Dus er blijft niet veel tijd over voor de forums, maar ik zal info toevoegen of helpen wanneer ik kan. Ik hoop dat dat meer dan eerlijk is.
Ik werk aan de standaard 2.5 Foxes, evenals Walker Evans 2.5 Velocity 3-traps schokdempers.
Moto
Ik ben momenteel bezig met het afstellen van de Yamaha en dat de komende weken. Ik stel zelf de ophanging af op alle offroad voertuigen. Ik RIJ en tune duinwagens tot dez-wagens, van uw 100 pk SxS tot belachelijke, tot 1500+ pk grote duin- en/of woestijn long travel auto's. Dus ik ben er vrij zeker van dat ik een idee heb van ophangingsinstellingen. Vraag maar rond.
Ik ben nieuw op dit Yamaha-forum en ik zal gratis tips en info aanbieden om eigenaren met hun auto's te helpen. Ik zou graag willen zien wat voor feedback ik krijg van Yamaha-eigenaren en ik zou me binnenkort als verkoper moeten aanmelden.
Ik ben coureur, tuner en schokdemper-tuner! Dus ik weet wat er in de schokdempers zit en hoe ze rijden. Dus er blijft niet veel tijd over voor de forums, maar ik zal info toevoegen of helpen wanneer ik kan. Ik hoop dat dat meer dan eerlijk is.
Ik werk aan de standaard 2.5 Foxes, evenals Walker Evans 2.5 Velocity 3-traps schokdempers.
Moto